Povratak na prvu stranu - vesti

 

Igram nagradnu igru
Dobijam vesti na mail
Testiram inteligenciju
Ucestvujem u diskusijama
Uspostavim kontakt
Reklamiram se



  Arhitektura
Astrologija
Brak
Dogadjaji
Download - Freeware
Erotika
Humor
Kozmetika
Licnosti
Ljubav & Sex
Mladi
Moda
Poezija
Sve o deci
Umetnost
Zanimljivosti
Zdravlje








 Opasni tehno manijaci! 06. 07. 2003.


Kaže se da muškarci i žene najviše razlikuju po načinu na koji kupuju. Međutim, još se više razlikuju po tome šta kupuju. Za razliku od žena, muškarci uopšte ne shvataju kupovinu iz nervoze, šefa ili zbog modnog trenda...

To je razlog što se njima nikada ne događa da gomilaju stvari u ormanima. Kada se muškarac ipak odluči da sebi nešto kupi, pa tu nameru i sprovede u delo, on tu stvar čuva večno i brani je zubima. Žene imaju običaj da često između sebe menjaju delove garderobe i razne sitnice. Većina muškaraca, naprotiv, ne dele ni sa kim ništa i ne dozvoljavaju nikome da popreko pogleda njihovu staru majicu koja je odavno trebala da bude u đubretu. Ista stvar je sa njihovim alatom, biciklom sa 157 brzina i gomilama mistrioznih žica, šrafova i sličnih kerefeka koje kriju po mračnim ćoškovima stana. U prisustvu njihovog kompjutera, i disanje druge osobe je sumnjivo. Jeste li primetili kako muškarci maze svoje omiljene igračke? Kako zaljubljeno glade haubu svog automobila? Kako im blistaju zenice dok nežno tapšu svoj muzički uređaj govoreći: “Slušaj samo kako prede”...

Opsesivno veruju da su samo oni u stanju da svoje igračke rasporede po kući i oko kuće. Slobodno računajte da će doći do paklenog obračuna ako se neko usudi da mu čačka po pločama pa nespretno stavi Beatlese pored Guns N’ Roses.

Ni jedna žena ne bi trebalo da se ljuti. Šta bi ona uradila kad bi on napravio novi raspored na njenom toaletnom stolu? Muške omiljene igračke se dele u tri kategorije. Kao prvo, tu su “Moji stari drugari”. Ove igračke su za odraslog muškarca isto što i toplo ćebe za uplašenog dečaka. Zatim, postoje igračke “Vidi ko sam ja”. Tim igračkama on celom svetu poručuje ko je on i da sa njim nema šale. I najzad, tu je “Haj – teč tehnika” koja pušta piskutave ili cvrkutave zvuke, od kojih se ženama diže mini val na glavi.

Moji stari drugari.

Muškarci, kao i žene, vole da budu utešeni i sigurni u ovom svetu koji je i za njih često zastrašujući. A kao što svi muškarci znaju, čovek se ni u čemu ne može osećati bolje i sigurnije nego u starom izbledelom džemperu sa izvučenim laktovima. Taj džemper i njegov vlasnik su toliko toga prošli zajedno. Nemojte se čuditi što njegov divan novi kašmirski džemper leži mesecima na dnu ormana, neobučen. Nemojte ni pitati svog muškarca za razlog. Apsolutno je sigurno da će vam odgovoriti da mu je žao da ga arči i da ga čuva za neke specijalne prilike. A budite sigurni da ga neće obući dok krišom ne pobacate sve stare (što vam vaš muškarac neće lako oprostiti). Muškarci doživljavaju svoj stari džemper, razgažene cipele, staru fotelju ili pidžamu – kao stare drugare u koje se može imati poverenja.

Njima su ti drugari potrebni u danima kada se osećaju malim i usamljenim u ovom velikom okrutnom svetu. Svaki novi predmet kojim pokušate da zamenite njegovog starog drugara, za njega je pretnja. To je kao da pokušavate da ga na silu odvedete na žurku, a on se ugodno razgaćio ispred TV-a.

Nema tužnijeg prizora od muškarca koji je izveo ženu, sa njenim tek kupljenim poklonom na sebi – kravatom ili svilenom košuljom. On pokorno prihvata udes ali stalno na licu nosi izraz zbunjenosti koji kaže: “Nisam ja kriv, keve mi”.

Većina muškaraca kupuje neku novu stvar tek kad staru toliko pohabaju da je već i njih sramota. Uz to, oni mrze gomilu i pretrpane izloge, a o velikim tržnim centrima da ne govorimo. Makoliko da su na poslu agresivni i samouvereni, pred prepunim izlozima su bespomoćni kao dete. Najžešće su sumnjičavi prema muškarcima koji previše pažnje poklanjaju svom izgledu. Zato, ako smišljate da svom dragom kupite poklon, preporučujemo da se radije opredelite za knjigu ili ploču nego da pokušate da mu utrpate nove patike ili košulju, u kojima se on neće dobro osećati.

Vidi ko sam ja.

Muškarci ne kupuju toliko obuće i kozmetike kao žene, ali vole da gomilaju statusne simbole koji o njima govore više od reči. Kome su potrebne reči kad umesto njega govore kreditne kartice, pejdžer ili Rolex sat. Automobil govori o muškarcu mnogo više nego što govori njegova pojava i može da učini irelevantnim mnoge njegove fizičke i duhovne nedostatke. Muškarcima je i jednostavnije da kupuju ove stvari. Zna se šta je Ferari i tu se moda ne menja svakog jutra.

Na žalost, ove igračke su i najskuplje. Nijedan muškarac vam neće zameriti ako mu kupite Rolex sat, ali će izbegavati da ikome pomene da je to poklon od neke žene.

Može neko, ne daj bože, da pomisli da ta žena zarađuje više od njega!

Za razliku od žena, muškarci se nikada ne hvale robom kupljenom na rasprodaji. Ni jedan muškarac ne želi da neko o njemu pomisli da toliko malo zarađuje da mora da se gura po rasprodajama. Statusni simboli moraju da govore: “Ja sam uspešan, možeš slobodno da skočiš u moj krevet”. Sa takvim muškarcem žena treba da izađe ako želi da i sama postane njegov statusni simbol.

Haj – tek tehnika.

Muškarci obožavaju tehnologiju ali mnogo više od nje vole osećaj da mogu da razumeju i upravljaju svojim raznoraznim tehničkim igračkama. Mnoge žene reaguju pogrešno, verujući da je sasvim dovoljno ako kompjuter obavlja posao za koji nam je potreban. Užasno pogrešno! Kompjuter, alarmni uređaj ili satelitska antena moraju biti nešto najnovije i najkomplikovanije na tržištu da bi zadovoljili muškarca. Inače, to je samo još jedan kompjuter ili alarm. Porše govori da ste uspešni, ali sposobnost da obrazlažete komplikovane performanse najnovijeg muzičkog uređaja, govori da ste pametni. Žene koje poznaju tehno jezik su seksi žene. Ali ne i ako se slučajno usude da izjave da je sve to, u stvari, jednostavno. Jedino važno je da svi ti uređaji moraju izgledati kao ubitačno oružije koje smišljaju pametni momci u Pentagonu, a to što muškarac ume da ih koristi, izjednačava ga po pameti sa njima.

Muškarci prosto obožavaju daljinske upravljače za vrata, automobile, osvetljenje, TV, video i slično. Osećaj da, pritiskajući dugmiće, pokreću, otvaraju, gase i pale stvari oko sebe, pruža im afrodizijački osećaj moći. Zato oni mrze kad žena uzme u ruke daljinske upravljače. To je skrnavljanje muškog posla. Nema žene koja neće pobrkati komande i napraviti štetu, jer, sve to jednostavno nije za ženski mozak.

Sve ovo, naravno, nije promaklo istraživačima tržišta i motiva. Muzički sistemi se dizajniraju tako da liče na svemirske brodove iz drugih galaksija. Neophodni detalji su sa mnogo svetlucavih sijaličica i čudnih zvukova koje muškarci prosto obožavaju. Bunda je zgodna stvarčica, ali čemu to ako se ne možeš sa njom igrati kao muškarci sa svojim kutijama koje ispuštaju razne golicave svetlosne i zvučne zagonetke.

Ima muškaraca koji nikako na mogu da sastave sa jednom ženom više od par nedelja. Svaka se uplaši kad uđe u sobu u kojoj dominira ogroman televizor sa velikim pojačalima, kompjuter, radio stanica i kompakt diskovi. Dok su muškarci iz prve pomenute grupe manjeviše bezopasni i dobroćudni pa su pogodni za upotrebu (osim ako je žena modni manijak ili kreator), tehnomanijaci su nepopravljivi, pa po ženu i opasni. Ona nikada ne zna kad će je udariti struja, kad će biti izbačena iz stana jer je slučajno prosula kafu na neku od njegovih igračaka, a može joj se dogoditi i da joj jednog dana, kafu u krevet umesto dragog, donese – robot.





Copyright BONI Drenik d.o.o 2003