Povratak na prvu stranu - vesti

 

Igram nagradnu igru
Dobijam vesti na mail
Testiram inteligenciju
Ucestvujem u diskusijama
Uspostavim kontakt
Reklamiram se



  Arhitektura
Astrologija
Brak
Dogadjaji
Download - Freeware
Erotika
Humor
Kozmetika
Licnosti
Ljubav & Sex
Mladi
Moda
Poezija
Sve o deci
Umetnost
Zanimljivosti
Zdravlje








 Ribe II deo 06. 07. 2003.
Vodič kroz ishranu za rođene u znaku Ribe

Potreban vam je ishrana bogata proteinima, koja će vas snabdeti energijom za ispravno funkcionisanje ćelija u telu, a neće podsticati predispoziciju Riba za zadržavanje vode u tkivu. Proteinska hrana će, takođe, hraniti mišiće skeleta, i tako vam omogućiti ispravan stav. Ako predugo budete bez adekvatne količine proteina, primetićete da ste se pognuli. Vaša ramena se zaokružuju, a tabani se spuštaju.

Možete biti sigurni da će i vaš unutrašnji mišićni sistem deliti takvu sudbinu. Abdemenalni mišići se opuštaju, nepovoljno utičući na stomak i creva, kao i ostale unutrašnje organe – koji se na njih oslanjaju. Varenje će biti ometeno, zato što crevni zidovi ne vrše ispravno svoju funkciju propuštanja hrane kroz talasasto kretanje.

Zato u ishrani obezbedite adekvatnu količinu proteina, uključivanjem sledećih visokoproteinskih namirnica: bezmasno meso, jaja, riba, sirevi, jogurt i orasi.

Dobro zdravlje, u velikoj meri zavisi od adekvatne količine fosfata gvožđa – ćelijske soli Riba, u krvi. Za telo vitalno nužna zaliha kiseonika prenosi se putem molekula ove soli.

Kada postoji nedostatak fosfata gvožđa, verovatno je da ćete patiti od anemije, niskog krvnog pritiska, depresije, problemima sa žlezdama, hidropsije, i tupih, pulsirajućih glavobolja. Možete ustanoviti nedostatak daha pri naprezanjima, ili da se suviše lako zamarate i osećate opšti umor.

Dr. Džordž Vošington Keri (Carey), ozbiljan istraživač u oblasti biohemije (razmatrao je i njenu vezu sa astrologijom), pisao je da »kada postoji nedostatak nosioca kiseonika, cirkulacija se ubrzava da bi dovela dovoljne količine kiseonika do ekstremiteta – i svih delova tela – zbog smanjene količine gvožđa, baš kao što sedam ljudi mora da dela brže kako bi obavilo posao za desetoricu«.

On primećuje da ubrzani protok krvi povišava telesnu toplotu, što se identifikuje sa zapaljenjima ili groznicom.

Na sreću, sulfat gvožđa nalazimo u raznovrsnim, običnim, namirnicama. Ipak, Ada Mjuir (Muir), stručnjak u ovoj oblasti, savetuje da se hrana, koja se konzumira u cilju prevazilaženja ovog nedostatka, ne sme kuvati, pošto kuvanje oslobađa gvožđe u vodu korišćenu za kuvanje i najčešće bačenu kada je ta faza obavljena.

Namirnice koje sadrže fosfat gvožđa, a mogu se jesti sirove, su: salata, jagode, rotkvice, krastavac, bademi, orasi i suvo grožđe.

Neke od kuvanih namirnica bogate ćelijskom soli Riba su: spanać, goveđa džigerica, pasulj i bezmasna govedina.

Žene i deca ovog znaka češće će iskusiti nedostatak gvožđa, nego muškarci. Razlog za to je što žene gube gvožđe u menstruaciji, a deci je ono potrebno u znatno većim količinama zbog rasta.

U Antici, grčki i rimski lekari su pokušavali da leče nedostatak gvožđa polažući komade tog metala u sirće, i dajući tekučinu koja iz tog procesa nastane pacijentu, kao infuziju. Takav metod uzimanja gvožđa nije pokazao rezultate, zato što je element ostajo u svom, neprerađenom, obliku, nije mogao ući u krv, i bio je izbacivan iz organizma.

Kada se uzima u obliku tableta, kao dodatak terapiji, fosfat gvožđa treba razdrobiti i pomešati sa šestostruko većom dozom mlečnog šećera (Lactosa), kako bi kroz membrane mogao dospeti do krvi.

Zodijački mineral Riba je jod. Skorašnja proučavanja su pokazala da je nedostatak ovog elementa veoma raširen među ljudima, uopšte uzevši, ali posebno visok pocenat može se naći među rođenima u ovom znaku.

Veći nedostatak joda izaziva uvećanje tiroidnih žlezda, i za njega vezano stanje takozvanog miksedema, koji karakteriše izuzetna isušenost kože, i poremećaj kontrolnog sistema telesne temperature. Vama će možda biti vrućina, kada je osalima hladno, na primer.

Žene u menopauzi i adolescenti, više će patiti od nedostatka joda, nego muškarci – Ribe.

Najbolji izvori organskog joda su morska hrana i okeanska riba. So obogaćena jodom nije zadovoljavajuća zato štoje morate unositi u štetno velikim količinama, da biste dobili potrebnu količinu minerala u organizmu.

Trave vezane za vaš znak su islandska mahovina, borag, kampana, alge (morske trave). Vaš homeoptski preparat je Vertrum.

Joga za Ribe

Ljudi Ribe, više od rođenih u bilo kom drugom znaku (sa mogućim izuzetkom kod Raka), mogu iskoristiti praksu jednostavnog joga disanja. Kosmička energija koju će vaš organizam absorbovati na ovaj način, učiniće mnogo u promeni vaše prirodne pasivnosti i fizičke slabosti, koje karakterišu vaš horoskop. Ako želite da izvučete maksimum iz vežbe, moraćete da prevaziđete jednu stvar koja jogu čini teškom ili uzaludnom, za većinu zapadnjaka, a to je – nestrpljenje. U ovo doba jakih droga i instant – svega, polaznici očekuju rezultate preko noći,i od joge. Dakle, predloženoj tehnici disanja treba vremena da pokaže rezultate. Možda će vas ohrabriti činjenica da je sanskritsko ime za tu vežbu Vdjdjaji,što znači »pobednički«.

Vreme: između 8 i 10 časova izjutra.

Mesto: dobro prozračena soba ili izolovano mesto van kuće (u senci).

Trajanje vežbe: oko 6 minuta.

Tehnika: sedite u udobnoj poziciji, uspravne kičme, zatvorenih očiju i trudeći se da umirite um i oslobodite čula, kako biste osetili bezvremeni puls kreacije, koji vibrira oko i kroz vas. Kada se opustite, duboko udahnite manju količinu vazduha (nedovoljno da napuni pluća), kroz obe nosnice. Zadržite dah brojeći do pet, zatim zatvorite desnu nozdrvu, dišući kroz levu, brojeći do deset. Ponovite ovaj ciklus 12 puta za vreme prvih par nedelja vežbanja. Kasnije, povećajte broj do 20. Dok izdišete, vaš dah bi trebalo da proizvodi zvuk između nosa i grla, kao šištanje vazduha koji izlazi iz probušene gume. Za razliku od većine vežbi joga disanja, ovo se može izvoditi čak i kada je čovek bolestan ili umoran.





Copyright BONI Drenik d.o.o 2003