Povratak na prvu stranu - vesti

 

Igram nagradnu igru
Dobijam vesti na mail
Testiram inteligenciju
Ucestvujem u diskusijama
Uspostavim kontakt
Reklamiram se



  Arhitektura
Astrologija
Brak
Dogadjaji
Download - Freeware
Erotika
Humor
Kozmetika
Licnosti
Ljubav & Sex
Mladi
Moda
Poezija
Sve o deci
Umetnost
Zanimljivosti
Zdravlje








 Linkoln Zefir se vraća u modu 17. 01. 2005.
Nakon mini renesanse koju je doživeo ‘90-ih godina prošloga veka, kada su se proizvodili automobili poput LS sedana i sportskog automobila ‘Navigator’ (SAN), kompanija Linkoln je dospela na rub propasti. Uskoro se očekuje proizvodnja novog automobila koji bi povratio među žive američkog prvoklasnog proizviđača automobila.
Najnoviji model koji je Linkoln proizveo za 2006-u godinu, a koji je u vlasništvu Ford motora, je Zefir sedan, model koji uspešno oživljava onaj iz 1930. godine. Biće pušten u prodaju sledeće godine. Nastanak Zefira je sjajan primer kako proizvođači automobila mogu da uštede novac tako što ‘ukrštaju’ dve različite linije automobila. U Zefir je ugrađen originalan motor Mazde 6 sedan, koju proizvodi Mazda, ogranak Ford kompanije.

Kuća Ford će takođe iskoristiti takozvanu ‘platformu’ Mazde 6 kao osnovu za dva predstojeća sedana, Fordovu ‘fuziju’ i ‘Merkuri Milan’. Drugi novi modeli će koristiti istu platformu: predstojeći ford SAN, naredna generacija Linkolnovog ‘Aviator’ SAN-a i prepraljena verzija Fordovog ‘Fristara’ i Merkurovog ‘Monterej’ kamiona.
Zefir će prethoditi svim ostalim Linkolnovim automobilima. U izjavi datoj 30. novembra, čelnici Linkolna su objavili da će u naredne četiri godine predstaviti pet novih modela, uključujući i Zefira. U februaru sledeće godine, Linkoln će prikazati prvu i stoga najvažniju reklamu u proteklih deset godina: spot koji reklamira novi ‘Mark LT’ kamion.
Iako su Linkolnu neophodni novi modeli, trenutna linija proizvodnje je sasvim zadovoljavajuća, bez obzira što je mala. Kompanija trenutno proizvodi samo Navigatora i Aviatora, LS i ‘gradskog sedana’, ali Navigator i gradski sedan zarađuju više nego sva ostala Fordova vozila. Proizvodnja ova dva modela košta samo nešto više od proizvodnje klasičnih Fordovih modela, ali je njihova prodajna cena tolika, da omogućuje lepu zaradu.
Linkoln još uvek nije otkrio Zefirovu cenu, ali će zato omogućiti zainteresovanima da vide prototip na Međunarodnom sajmu automobila u Njujorku, narednog aprila. Ova verzija sedana za pet osoba je tako dizajnirana da ima izuzetno visok i širok branik, felne sa 12 rebara i točkove u promeru od nekih 50 cm.
U istoj izjavi čelnici Linkolna su objavili da publika može da očekuje da će u proizvodnji Zefir biti podjednako komforan kao i prototip, čiji je enterijer urađen u aluminijumu, hromu (svi dugmići), koži i drvetu. Imaće i sistem za navigaciju kao i audio sistem.
Kompanija Linkoln se nada da će Zefir dovoljno dobro izgledati da će moći da parira drugim sedanima, ali da će i njegove druge sposobnosti biti takođe zadovoljavajuće. Auto će biti najlakši Linkoln, i iako standardni prednji deo neće biti toliko sportski kao zadnji, Linkoln će se potruditi da pojača Zefirove performanse time što će ga učiniti pogodnim za sve uslove. U prototip je ugrađen šestobrzinski V6 motor zapremine 3.o litara.


Copyright BONI Drenik d.o.o 2003