Povratak na prvu stranu - vesti

 

Igram nagradnu igru
Dobijam vesti na mail
Testiram inteligenciju
Ucestvujem u diskusijama
Uspostavim kontakt
Reklamiram se



  Arhitektura
Astrologija
Brak
Dogadjaji
Download - Freeware
Erotika
Humor
Kozmetika
Licnosti
Ljubav & Sex
Mladi
Moda
Poezija
Sve o deci
Umetnost
Zanimljivosti
Zdravlje








 Lifting lica 06. 07. 2003.
Ovaj program lepote nije kao onaj koji ste viđali do sada.
Ovaj je zasnovan na zonoterapiji. Lak je i bezbedan,
a rezultati će vas iznenaditi...



Vežbama i masažom refleksnih tački otvara se put kojim prvo stimulišete mišićni tonus, odnosno mišiće koji se nalaze odmah ispod kože. To je osnovni korak u poboljšanju turgora kože. Potrošite nekoliko minuta svakoga dana i postićićete neverovatnu lepotu kože lica. Što je još važnije stimulacijom određenih tačaka na licu, stimulišete i ostale organe tela. Jednostavno rečeno, ovim se aktivira celo vaše lice tako da osećate zadovoljstvo i ispunjenost. Kreiraćete unutrašnju i spoljašnju lepotu. Najbitnije je da sa malo vežbica na samom licu možete da zadržite mladolikost , snagu, privlačnost- sve do starosti.

Iako je oblik lica u stvari odredjen koštanom strukturom, neke stvari na vašem licu mogu se menjati, pojačavanjem ili smanjivanjem određenih mišićnih grupa. Možete da menjate svoj lik: brada može da bude oblija, jača i veća. Vilica: može biti izraženija, usne punije ili pravilnijeg oblika. Podočnjaci i bore oko očiju mogu da se uklone. Izraz lica će vam se poboljšati, a tretman pomaže i kod bubuljica, fleka i velikih pora.

Usta su veliki okrugli mišić sa rupom u sredini. Veoma su fleksibilna, rastegljiva do otvora veličine pomorandže, ili se pak mogu skupiti do otvora veličine graška. Kada se vežba ovaj mišić, usne dolaze do uzražaja pri govoru, i inače, kada se ne vežba na njemu se iskazuje svaka mala nervoza ili napetost. Usne će biti tanke i blede, a bore će se napraviti od ivice nosa do ivice usana.

Mišići oko očne duplje takođe mogu da se vežbaju, kao i čelo, obrazi i brada. Očni mišići su tesno vezani za nervni sistem i ukoliko je koža u ovom regionu takva, svaka stresna situacija koja stvara naprezanje, brigu, ili gubitak sna, vidi se upravo ovde. Nervi koji su napeti, troše tonus, što znači da uzimaju masnoću ispod tanke kože i onda se stvaraju bore, podočnjaci i kesice. Ako se pažljivo uporedi izgled očiju devojke i starije žene, vidi se razlika upravo u punoći mišića ispod očiju. Oni koji završe sa plastičnim operacijama znači da su izgubili prirodni mišićni tonus u predelu očiju, celog lica i vrata.
Vežba 1 Skupljajte usne tako kao da hoćete da zviždite praveći što je manje mogući otvor i gurajući usne napred, što jače, kao da pokušavate njima da dotaknete neki predmet. Istovremeno zatvorite oči i gurajte sve mišiće napred preko usana koje su konstantno skupljene. U ovoj kontrakciji ostanite intenzivno 20 sekundi.
Vežba 2 Sada se opustite i odmah činite suprotan pokret. Oči su čirom otvorene, obrve podignute. Otvorite usta i raširite ih do maksimuma. Koncentrišite se na teranje svega od usta, kao da se odmačinjete od nečeg vrućeg ili bodljikavog, s tim da je glava fiksirana. Postepeno otvarajte usta i svom snagom mišiće lica pomerajte unazad. U ovoj kontrakciji ste kontinuirano 20 sekundi, a zatim ponovo radite vežbu 1 i tako naizmenično 2 minuta.
Vežba 3 Sasvim stisnite zube, i bradu gurajte na dole svom snagom volje, držite je u tom položaju pokušavajući da gornji deo lica održite sasvim opuštenim. Nakon što naučite da kontrolišete ovaj pokret pokušavajte da ga izvodite što življe. Radite 4 veoma spora pokreta i 8 brzih. U samo nekoliko sekundi oslobodićete se napora i veoma brzo uočiti napredak u vezi oblika i veličine brade.
Vežba 4 Ovo je vežba za mišiće grla i vrata. Gurnite glavu u nazad, kao da gledate u plafon. Postavite svoju desnu ruku na centar čela i pokušajte da uravnotežite glavu a rukom pružajte otpor. Poenta je da vratite glavu u početni položaj jačajući vratne mišiće time što ih suprotstavljate otporu ruke koja je na čelu. Radite ovo 6 puta za redom.
Vežba5 Spustite glavu da bradom dodirnete grudi. Desnu ruku stavite na potiljak . Podižite glavu unazad do normalnog položaja, sve vreme se suprotstavljajući rukom. Uradite ovo takodje 6 puta za redom a radite vežbu u kombinaciji sa prethodnom vežbom br. 4
Vežba 6 Nadujte obraze i stisnite usne. Onda se energično pljeskajte po obrazima. Ovu vežbu radite 2 minuta.



Copyright BONI Drenik d.o.o 2003