Povratak na prvu stranu - vesti

 

Igram nagradnu igru
Dobijam vesti na mail
Testiram inteligenciju
Ucestvujem u diskusijama
Uspostavim kontakt
Reklamiram se



  Arhitektura
Astrologija
Brak
Dogadjaji
Download - Freeware
Erotika
Humor
Kozmetika
Licnosti
Ljubav & Sex
Mladi
Moda
Poezija
Sve o deci
Umetnost
Zanimljivosti
Zdravlje








 Bez muke 25kg manje! 06. 07. 2003.


Dijeta traži psiholosku pripremu i rešenost da se istraje jer traje 90 dana . Skida se izmedju 18 i 25 kg . Ako neko želi da izgubi manje kilograma može da prekine ranije, ali u tom slučaju neće doći do promene metabolizma



Cilj dijete

skidanje viška kilograma.

promene metabolizma u organizmu.

Dijeta traži psiholosku pripremu i rešenost da se istraje jer traje 90 dana . Skida se izmedju 18 i 25 kg . Ako neko želi da izgubi manje kilograma može da prekine ranije , ali u tom slučaju neće doći do promene metabolizma . Uvek se počinje proteinskim danom a poslednjeg voćnog dana ide opet protejinski dan . Redosled dana se ne sme menjati . Kafa i čaj se piju bez ograničenja , ali bez šećera . Količina svega što se jede za ručak trebalo bi da bude pun duboki tanjir , a za večeru pola dubokog tanjira . Tokom 90 dana dijete tri puta ( na otprilike svakih mesec dana ) trebalo bi držati '' VODENI DAN '' koji uvek ide posle voćnog dana , a prethodi proteinskom danu .

Posle dijete još narednih 90 dana ostaje voće za doručak , a ostalo se jede normalno . Ako u ovom periodu izgubite još 3 kg onda je došlo do promene metabolizma. Dijeta se ne sme ponoviti bez tromesečne pauze . Ne treba gubiti nadu i volju jer se dešava da težina ne spadne i po desetak dana , a onda se naglo izgubi 3 – 4 kilograma . Ako se oseti potreba za nekim sokom preporučuje se gazirani , jer ima manje šećera. Voće se uzima za doručak zato što organizam iz njega prvo iskoristi integralni šećer koji hrani nervni sistem . Tokom dijete se mogu pojaviti alergije , zato ne preskakati rebro čokolade . Osobe koje se leče od pritiska ( povišenog ) posle par nedelja nemaju potrebe za lekovima .

Umesto mesa tri jajeta

Doručak : uvek isti - jede se u paru : dve jabuke , dve narandže , dva grejfruta , dve breskve , neko krupnije voće ili šaka sitnog voća .

1. Proteinski dan

Ručak : Kuvano ili pečeno meso u kolicini od tri šnicle srednje veličine , jedno parče hleba , salata u neograničenim količinama , i na kraju popiti 2 dl. supe . Umesto mesa mogu se uzeti tri obarena ili ispržena jaja . Mleko i sir se jedu samo ovog dana ( jaja i meso ne mesati – umesto sira – jogurt).

Večera: isto što i za ručak , samo bez supe. Ako je za ručak bilo meso ono mora biti i za večeru . Ako se uzima sir onda se za tu količinu smanji količina mesa i jaja .

2. Skrobni dan

Rucak: pasulj , grasak , krompir ( obavezno obaren ) uz dodatak začina, vegete , kečapa origana , kuvanog paradajza , bibera , jedno parče hleba i salata .

Vecera: isto kao i ručak samo smanjena količina .

3. Ugljeno - hidratni dan

Rucak: Kuvano testo ( 125gr ) uz dodatak začina ili pica samo sa kečapom , ili bilo koje slano pecivo ( u količini jedne pice iz picerije ) , žito , kukuruz .

Vecera: dva manja parčeta torte ili tri – četiri kolača ili tri kugle sladoleda i obavezno jedno rebro čokolade za kuvanje .

4. Voćni dan



Ručak i večera : isti – jesti dosta mešanog voća





Copyright BONI Drenik d.o.o 2003